Wyjazdy studenckie, obozy studenckie

FAQ - Często Zadawane Pytania

Pytania dotyczące biura

  1. Kim jesteście i czy działacie legalnie?

    Jesteśmy w pełni legalnie działającym biurem turystycznym skupiającym się na organizowaniu tanich wyjazdów dla osób w wieku 18-30 lat. Legalność działania naszego biura można sprawdzić w Rejestrze Organizatorów (link do wpisu), działamy pod nazwą Travel Student. Posiadamy również Gwarancję Ubezpieczeniową w wiodącej na rynku turystycznym firmie ubezpieczeniowej - Signal Iduna.

  2. Kto może wyjeżdżać z biurem Travel Student?

    Na nasze wyjazdy zapraszamy wszystkie osoby w wieku 18-30 lat. Nie wymagamy statusu studenta aby z nami jechać. Zapraszamy wszystkie osoby, które cenią sobie tanie, dobrze zorganizowane wyjazdy w młodym towarzystwie.

  3. Jaką mam pewność, że niebawem nie zamknięcie biura?

    Jesteśmy znanym i sprawdzonym Organizatorem Turystyki, organizujemy wyjazdy już od 9 lat. Dodatkowym zabezpieczeniem jest gwarancja ubezpieczeniowa w firmie Signal Iduna w której posiadamy ubezpieczenie na rok 2015.

Pytania dotyczące zapisów i płatności

  1. Jak zapisać się na wyjazd?

    Aby zapisać się na wyjazdy należy otworzyć ofertę naszego wyjazdu a następnie skierować się na sam dół strony do tabeli terminów i cen. W tabeli wyświetlone są aktualne ceny oraz stan dostępnych pokojów. Po kliknięciu w cenę danego pokoju otworzy się formularz do rezerwacji miejsca, który należy wypełnić i wysłać.

  2. Co mam dalej zrobić po wypełnieniu formularza?

    Po wypełnieniu formularza zostanie wyświetlone podsumowanie rezerwacji. Dodatkowo wszelkie informacje zostaną wysłane na podany przy rezerwacji adres email. W potwierdzeniu przesyłamy również link do Umowy Rezerwacji, którą prosimy wydrukować, podpisać i odesłać do Biura.

    Jeżeli nie otrzymałeś maila potwierdzającego zgłoszenie prosimy o kontakt emailowy z Biurem.

  3. Kiedy mam dokonać wpłaty za wyjazd?

    Po dokonaniu rezerwacji masz 1 dzień na dokonanie wpłaty. W przypadku wyjazdów do których jest więcej niż 30 dni wystarczy wpłata zaliczki (ok. 30% ceny wyjazdu), natomiast przy wyjazdach do których zostało mniej niż 30 dni, wymagamy całej wpłaty. W przypadku wpłaty zaliczki, dopłata do całości kwoty wyjazdy jest na 30 dni przed wyjazdem. Wszelkie terminy wpłat są wypisane w Umowie Rezerwacji. Po każdym zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie automatycznie wysyłamy potwierdzenie emailem.

  4. Jak dokonać płatności?

    Płatność za wyjazd przyjmujemy wyłącznie na konto podane na Umowie. W tytule przelewu prosimy wpisać nazwiska bądź numery rezerwacji osób których płatność dotyczy. Jednym przelewem można opłacić kilka rezerwacji, ważne jest aby w tytule wpisać osoby tak abysmy mogli przypisać dany przelew do odpowiednich rezerwacji.

  5. Wystawiacie faktury za wyjazdy?

    Jak każde legalnie działające biuro oczywiście wystawiamy faktury. Jeżeli potrzebujesz faktury za wyjazd prosimy o kontakt w terminie 7 dni od daty zakończenia się wyjazdu.

  6. Czy wystawiacie zaświadczenia do dofinansowań?

    Tak. W takim wypadku prosimy o konkakt z biurem. Jeżeli do zaświadczenia wymagana jest faktura możemy ją wystawić po wyjeździe, bądź przed wyjazdem Fakturę Pro Forma.

  7. Jadę sam/sama na wyjazd jak mam się zapisać?

    Osoby, które wyjeżdżają same zapraszamy do korzystania z opcji dokwaterowanie. Dokwaterowanie jest jednym łóżkiem w większym pokoju (w zależności od typu pokojów jakie są w ofercie). W przypadku dokwaterowań nie możemy Wam zagwarantować jaki dokładnie pokój otrzymacie, ale zakwaterujemy Was w pokoju zgodnie z płcią oraz postaramy się aby wiekowo uczestnicy byli jak najbardziej do siebie zbliżeni.

  8. Jestem obcokrajowcem, nie mam numeru PESEL jak mogę zapisać się na wyjazd?

    W takim przypadku w polu PESEL prosimy wpisać same "1", a w polu Numer Dowodu Osobistego prosimy wpisać swój numer Paszportu.

  9. Zniżka grupowa - jak skorzystać?

    Aby skorzystać ze zniżki grupowej należy podać listę nazwisk osób ze swojej grupy (bądź wpisać w uwagach osób uzgodnioną nazwę grupy, np. "pszczółki") w uwagach rezerwacji oraz wpłacić minimum zaliczkę w tym samym czasie. Ponieważ zniżka grupowa nie jest automatycznie liczona przez system, po otrzymaniu rezerwacji wszystkich osób z grupy ręcznie zmienimy Wam cenę na umowach oraz odeślemy poprawione druki umów na adres email, po otrzymaniu zaliczek.

  10. Czy jestem ubezpieczony na wyjeździe?

    Oczywiście. Na każdym wyjeździe każdy uczestnik jest ubezpieczony. W przypadku wyjazdów zagranicznych każda osoba jest ubezpieczona w opcji KL i NNW, natomiast w przypadku wyjazdów krajowych w opcji NNW.

  11. Kiedy otrzymam szczegóły wyjazdy?

    Najważniejsze rzeczy zawsze opisujemy przy ofertach, jednak dodatkowo na ok. tydzień przed wyjazdem wysyłamy dodatkowego emaila z praktycznymi informacjami takimi jak trasa przejazdu, jakie waluty ze sobą zabrać, itp. W tym emailu otrzymacie również numer do naszego Pilota jadącego z grupą.

Miejsca w autokarze, kwaterowanie w pokojach

  1. Czy można zarezerwować konkretne miejsce w autokarze?

    Tak. Przy rezerwacji wyjazdu wystarczy skorzystać z opcji miejsce w autokarze. Opcja ta jest dodatkowa i jej koszt wynosi 30 zł od osoby w obie strony. Przy niektórych wyjazdach dajemy również opcję bezpłatnej rezerwacji miejsca na podstawie zaproszeń znajomych na Facebooku na wyjazdy, wszelkie szczegóły wysyłane są mailem po dokonaniu rezerwacji.

  2. Chcę być ze znajomymi w pokoju, jak mam to zrobić?

    Jeżeli zarezerwowaliście cały pokój (np. 2 osoby, 3 osoby, itp) automatycznie jesteście kwaterowani razem w pokoju. Jeżeli zapisujecie się w opcji dokwaterowania prosimy wpisywać w uwagach nazwisko osób z którymi chcesz być w pokoju.

W przypadku pozostałych pytań prosimy o kontakt z Biurem.

Kontakt
  • Tel.: 22 203-48-97, 22 378-16-00
  • Kom.: 509-960-719, 509-537-915
© by turystykastudencka.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opublikowane oferty nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 KC